פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני בת 25, יש לי בגרות מלאה, ממוצע 88 ,4 יחל אנגלית 67 (בלי בונוס) 4 יחל מתמטיקה 87 (בלי בונוס), ללא פסיכומטרי.מענויינת להתחיל ללמוד, רוצה להרחיב אופקים, ולבחור מקצוע.אני טיפוס מאד דינאמי, מעשי, ויש לי חוש טכני, אוהבת לעבוד עם אנשים, עם מחשב ובשטח..לא משהו רק משרדי וניירת. לא יודעת מה מתאים לי. הייתי בלשכה להכוונה, אמרתי שאולי אלך על מנע"ס ושיווק..אז היא המליצה לי על תעודת הנדסאי תעשייה וניהול. הייתי רוצה לשמוע חוות דעת שלאנשים, מה כדאי, ואיפה אני יכולה לקבל יעוץ תעסוקתי/לימודים.אשמח לקבל יעוץ , המלצות והכוונה. תודה רבה
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 22:32  01/06/08
הי קסם באופן שיטחי גם אני הייתי ממליצה על הנדסאות כלשהי. אך אם את מעוניינת ביעוץ מעמיק שלוקח בחשבון את כל השיקולים,תוך הכרות מעמיקה איתך, מציעה לך לפנות ליעוץ תעסוקתי במכון "אדם מילא" או באוניברסיטאות, או אצל יועצים פרטיים. בהצלחה
קסם | 01:42  03/06/08
אפשר לדעת למה היית ממליצה על הנדסאי? ולמה לא? באופן כללי לא פרטני. מה זה אומר הנדסאי - תעשייה וניהול? מכירה את המרכז האקדמי פרס-ברחובות? (זה קרוב מאד לביתי, וגם אפשר להתקבל לשם על תנאי ללא פסיכומטרי)חשבתי ללמוד שם לתואר ראשון במנע"ס התמחות שיווק, אבל מעטים האנשים ששמעו על המרכז. קצת חוששת ללמוד במקום "בלי שם" או המלצות. *בנוגע לאיבחון,איזה מבדקים עושים?
סגור