פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
טלי | 12:45  24/04/08
שלום התקבלתי ללימודים של מדעי המוח בבר אילן ות"א ולפסיכוביולוגיה בעברית. בבר אילן המסלול הוא מחקרי יותר, ובשתי האונברסיטאות האחרות לומדים מדעי החחים ופסיכולוגיה. מישהו יודע מעבר לזה- האם יש עוד הבדלים בין תחומי הלימודים באוניברסיטאות, דברים שצריך לדעת וכו'? חוץ מזה- התחום של נוירופסיכולוגיה קלינית מעניין אותי- אשמח אם מישהו יפרט עליו -מה עושים איפה עובדים וכו'. האם אפשר להתקבל אליו רק עם תואר בפסיכולוגיה? אם אלך לבר אילן- האם ניתן יהיה ללכת לתואר שני כזה ישר, ללא השלמות? (מקבלים תואר במדעי המוח ולא בפסיכולוגיה) תודה רבה!
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 17:29  25/04/08
הי טלי לגבי שאלתך הראשונה- היות והתחום של מדעי המוח יחסית חדש, לא ברור כיצד ההבדלים בין מסלולי הלימוד השונים באוני', משליך על עולם העבודה. יש לשאול בוגרים ממסלולים אלו. לשאלתך השנייה- נוירופסיכולוגיה הם לימודי תואר שני הנלמדים לאחר תואר ראשון בפסיכולוגיה, אולי ניתן להתקבל גם ממדעי המוח. בכל אופן התחום מכשיר לעבודה בתחום השיקום בעיקר: עבודה פסיכולוגית עם אנשים לאחר תאונות דרכים, עם פגיעות ראש מכל סוג וכו'. בררי בחוג נוירופסיכולוגיה אם מקבלים אותך מבר אילן במידה ואת מסיימת שם. בהצלחה
סגור