פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
איציק | 11:38  23/04/08
שלום, ברצוני ללמוד מינהל עסקים אך ברשותי רק 3 יח"ל במתמטיקה, כאשר פניתי למספר מכללות עם "הבעייה" הזאת הם הציעו לי כחלופה ל 4יח"ל במתמטיקה לעבור קורס הכנה במתמטיקה, חלקן הציעו קורס בין 3-4 שבועות וחלקן הציעו קורס סמסטרילי שלם , ראשית רציתי לדעת האם הקורס הכנה הזה באמת יתן מענה לקורסים הכמותיים במהלך התואר? שנית, מה מומלץ יותר? תודה :)
אפרת יצחקי- רבינוביץ | 17:32  25/04/08
הי איציק קורס כזה לא יתן מענה מקיף במידה ואתה מתקשה בתחומים ריאליים. אתה צריך איזו גישה לתחומים מספריים, אך לא במידה והיית נדרש לו בלימודי פיסיקה , מתמטיקה או מדעי המחשב. אני כן חושבת שרצוי להשלים מתמטיקה בקורס או דרך השלמת בגרות. בהצלחה
איציק | 10:48  27/04/08
היי אפרת, תודה על התשובה, אז מה שאת למעשה אומרת לי שכדאי לקחת את קורס המבוא שהם מציעים? את חושבת שזה יספיק?
שני | 14:05  03/05/08
הייאיציק גם אני באותה בעיה כמוך עם כל העניין של המתמטיקה לי הציעו מכינה של שלושה חודשיים.. באיזה מכללות התענינת שהציעו לך לעשות קורס כזה??
סגור