פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הילה | 07:36  19/03/08
היי אפרת, אני מתקשה לבחור מתי ללמוד ומה ללמוד? אני בת 22 ובאוקטובר הזה אהיה בת 23, רציתי ללמוד השנה אך אינני סגורה על עצמי מה בדיוק, הכיוון הוא מנהל עסקים יחד עם משפטים בבינתחומי בהרצליה,אבל עוד לא טסתי לחו"ל..חשבתי אם אסע באוקטובר לחצי שנה לדרופ אמריקה ורק שנה אחרי ללכת ללמוד יהיה נורא...כשאהיה בת 24... והאם כדאי ללכת ללמוד את המקצוע הזה???????? או ללכת על משהו יותר קליל...אני בנאדם מאוד לחוץ מטבעו ואמרו לי שזהו תואר מאוד קשה ומצריך הרבה לימוד וחריצות...מה את אומרת??? האם התכנון לטוס לחו"חל ולדחות בשנה את הלימודים נהוא כדאי? והאם כדאי ללכת על המקצוע הזה? תודה רבה
שירה | 11:07  19/03/08
היי הילה, למה את בלחץ להתחיל ללמוד?? אין חוק כזה שאומר מתי "צריך" להתחיל ללמוד, אין הבדל בין גיל 23 לגיל 24... לכן, לפי דעתי, אם את מרגישה שאת רוצה לטוס, תטוסי! כי אולי בהמשך החיים לא תהייה לך את ההזדמנות הזאת, הלימודים יחכו לך כשתחזרי. את סגורה על הבינתחומי? למה? את גרה קרוב או משהו? כי חברה שלי לומדת במכללה למינהל את השילוב שאת רוצה מנהל עסקים + משפטים וממש אוהבת את זה. אין ספק שהלימודים מצריכים (לפעמים יש שבועות שלמים שאני לא מצליחה לדבר איתה יותר מ-5 דקות) אבל אני חושבת שברגע שאת בתוך הלימודים, את לא שמה לב... בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה!!
עדן | 12:31  19/03/08
במקרה ראיתי את מה שרשמת אני חושב קודם שאת תטוסי לפני שאת הולכת ללמוד 1.כי את רואה עולם ונהנת בטירוף ודבר שני שתחזרי את אם ראש נקי וצלול ככה גם תדעי מה ללמוד ולא תהיי בלחץ אין הבדל בגיל 23 24 25 26 או 27 לא מאוחר שום דבר ותסתכלי רק אל עצמך לא על חברים שלך או משהו שהם לומדים ואת לא אז בכל מקרה שיהיה לך בהצחלה רבה בהמשך דרכך
סגור