פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יצחק | 20:30  03/03/08
שלום אני לומד למבחן הפסיכומטרי ואני רוצה לדעת מה ציון הסף כדי להגיש מועמדות ללימודי md ומה המציון הממוצע הרצוי בנוסף,איזה ממוצע בגרות אני צריך?יש תועלת במגמת הפיזיקה שאני לומד עכשיו או שהממוצע קובע?אני חדש לגמרי בנושא אז אם אפשר לפרט אני אשמח בלי קשר לתחילת ההודעה אני מאוד מאוד מתלבט בין ללמוד מקצוע שחיים בו טוב(כמו מדעי המחשב)אבל לבין מקצוע עם ייעוד (כמו רפואה) איך אפשר לדעת עם איזה מקצוע אני ארגיש טוב? האמת,אין לי שום כיוון ברור בראש אין לי שום תוכנית לכן זה כל כך מבלבל..(זוכרים שהיו שאולים אתכם בגן מה תרצו להיות שתגדלו?אזה זהו,שלי לא היה שום רעיון בנושא...)אני יודע שזה אולי קצת לא קשור לפורום אבל בכל זאת יש לכם עצות? תודה רבה
סגור