פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
נגה | 13:55  14/02/08
שלום, אני מעוניינת ללמוד פסיכולוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים, אבל התנאי קבלה שם גבוהים מאוד. חשבתי להוסיף בגרויות של 5 יח"ל וכך להוריד את ציון הפסיכומטרי שאני צריכה לקבל, אבל הנושא הזה לא ריאלי בשלב הזה... לאחרונה שמעתי מסטודנט שם שיש אפשרות להתחיל שנה ראשונה בי איי כללי (עם חטיבה בפסיכולוגיה או סוציולוגיה) ובמידה ומסיימים את השנה בממוצע ציונים גבוה, יש אפשרות לעבור ללימודי פסיכולוגיה. האם אתם מכירים את המסלול הזה? יודעים פרטים נוספים? או יכולים לייעץ לי איזה אפשרויות נוספות עומדות בפניי? תודה..
אפרת יצחקי רבינוביץ | 20:18  23/02/08
הי נגה תצטרכי לבדוק זאת מול כל אוניברסיטה. וכן לבחון גם אפשרות של לימודי פסיכולוגיה במכללה ומעבר לאוני' בשנה שנייה על סמך הציונים. בהצלחה
סגור