פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אליאור | 15:43  06/02/08
שלום שמי אליאור בן 22 מירושלים. אני מתכוון להירשם לאוניברסיטה הפתוחה בסמסטר הבא (חודש מרץ) לתואר בניהול. סיימתי 12 שנות לימוד עם תעודת בגרות חלקית בממוצע ציונים 60. בנוסף, הייתי בפגישת ייעוץ בלחמן ונמסר לי כי בשביל ממוצע ציונים נורמאלי 75- 80 אצטרך להשלים כשנה וחצי לימודי בגרות. (גם הרבה זמן וגם הרבה כסף). השאלה שלי היא האם ישנם מכללות שמקבלות אליהן ללא תעודת בגרות מלאה?? האם עדיף לי לעשות מכינה?? האם עדיף לי להתחיל באוניברסיטה הפתוחה ללא תנאי קבלה. (למרות שרק 17% מהתלמידים מסיימים את התואר בגלל שצורת הלמידה שם קשה). האם לשפר בגרויות ואז לפנות למכללה כלשהי?? הנני צריך לקבל החלטות בימים הקרובים על מנת לא לפספס את הסמסטר הבא. אשמח ותייעצו לי כי אינני מצליח לקבל החלטה. תודה.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 19:40  06/02/08
הי אליאור הייתי ממליצה על מכינה או שיפור בגרויות היות ולימודים באוני' הפתוחה דורש משמעת עצמית גבוהה ומוטיבציה לימודית גבוהה. השאלה עד כמה יש לך מוטיבציה לכל התהליך. שיפור בגרויות ומכינה יפתחו דלתות רבות יותר מאשר המצב הנוכחי. ולא אין מכללות שלא דורשות תנאי קבלה של בגרות, אלא אם כן ברצונך ללמוד הנדסאות ותוכל ללמוד קשם הנדסאים. בהצלחה
מורני | 14:24  07/02/08
מצד אחד אם אתה בעל משמעת עצמית גבוהה אז אתה יכול להוציא תואר באוניברסיטה הפתוחה, אבל אם אתה יודע שאם לא חייב ללכת לשיעור אז פשוט תעשה לעצמך חופש אז חבל שתבזבז את הזמן. לעומת זאת לשפר בגרויות זה סיפור לא קטן כי הממוצע שלך נמוך מאוד. אולי פסיכומטרי? מה שכן אל תבזבז זמן, חבל על כל סמסטר/שנה. אם תכנס לשאננות (כמו שאני עשיתי) אתה תצטער אל זה. ככל שהזמן עובר ככה יהיה לך יותר קשה להיכנס ללימודים.
סגור