פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
פריאל | 11:19  14/01/08
היי, אני מעוניינת ללמוד עיצוב אופנה ראיתי שע"מ להתקבל למוסדות הגבוהים בין השאר עליי להצטייד בתיק עבודות. עכשיו הבעיה היא כזאת, אין לי שום רקע בעיצוב אני לא יודעת לתפור אפילו יחד עם זאת יש לי את התשוקה העזה לאופנה ואת הרצון להצליח ולהתקדם. השאלות שלי הם כאלה, האם במכינות לומדים הכל מאפס? הם יסייעו לי בכנת תיק העבודות שלי? מה כלול תיק העבודות? (כי חוץ מלצייר אני לא יודעת כלום) איפה יש לי מוסד קרוב בחיפה שאני יוכל לעשות בו את המכינה? תודה.
אפרת יצחקי רבינוביץ | 19:52  15/01/08
הי פריאל בהכנת תיק עבודות תוכלי גם לקבל מיומנויות בתחום וגם להצטייד בתיק עבודות שהוא בגדר תנאי קבלה ללימודי עיצוב. דרך הכנת התיק תוכלי ללמוד על כישוריך, האם את מתקדמת, האם "יש לך את זה" ואיך את בהשוואה לאנשים אחרים. זו בטוח דרך טובה לבדוק את כישוריך בתחום. באתר זה חפשי מכינות באזור חיפה, בחיפוש לימודים. בהצלחה
סגור