פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני סטודנטית באו"פ מזה שנה וחצי במסלול מדעי החברה עם התמקדות במדעי ההתנהגות,אני מעוניינת לעסוק בתחום משאבי אנוש,גיוס.. יש לי שני שאלות אליך: 1. האם מסלול זה מספיק טוב לתחום או שכדאי לי לעבור למסלול של פסיכלוגיה וניהול? 2. בגלל שאין לימודי חטיבה של משאבי אנוש באו"פ ,האם מומלץ במקביל ללימודים האקדמיים להוסיף לימודי תעודה בניהול מאשבי אנוש,אשר יכול להעניק בנוסף ידע מעשי בתחום? אשמח לייעוץ ממך בתודה מראש
אפרת יצחקי רבינוביץ | 11:27  07/01/08
הי איילת המסלול שבחרת מהווה רקע מספיק טוב עבור העיסוק במשאבי אנוש בהמשך. אני מציעה שבעתיד אחרי שתתנסי בעבודה תוסיפי לרזומה לימודי תעודה במשאבי אנוש במידת הצורך.
איילת כהן | 18:31  07/01/08
תודה על התייחסותך,אבל האם הלימודי תעודה בתחום לא יעזרו לי יותר כדי להכנס ולהתנסות במשאבי אנוש?(הכוונה לפני הקבלה לעבודה)
סגור