פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הילה | 17:55  06/01/08
בס"ד היי. יש לי איזה שהיא בעיה ואשמח אם למישהו הפיתרון. התחלתי ללמוד השנה, שנה ראשונה באוני' תואר ראשון בייעוץ חינוכי ראשי וספרות משני. כבר מההתחלה לא ממש התחברתי לספרות אבל נתתי לזה צ'אנסים נוספים. השבוע החלטתי שאני כבר לא מסוגלת להמשיך בספרות כי זה מאוד משעמם אותי. ברצוני לעבור למחלקה לתולדות ישראל משני (שזה נושא שמאוד מעניין אותי). אם תשאלו למה לא בחרתי בזה לכתחילה אז התשובה היא כי זה התנגש לי עם המקצוע הראשי. עכשיו למרות השביתה, למדתי 2 קורסים סמסטריאליים בסמסטר א' שפינו לי יום בשבוע וכעת תולדות ישראל מסתדר לי במערכת עם הראשי. הבעיה היא שאף אחד באוני' לא מאשר לי לעבור כעת מחלקה אלא רק בשנה הבאה. אין לי אפשרות לדחות את זה לשנה הבאה כי שנה הבאה גם ככה מאוד מלאה בלימודים. אני לא מבינה מדוע לא מאפשרים לי לעבור מאחר והייתה שביתה וכל המרצים למעט אחד לא לימדו. אשמח לשמוע אם יש למישהו פתרון או הצעה או שחווה דבר דומה ואיפשרו לו לעבור. לאן עליי לפנות? מה עליי לעשות? תודה רבה לכל העונים. הילה
סגור