פורום ייעוץ לימודי ותעסוקתי

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
במסגרת הפורום תקבלו ייעוץ לימודי ותעסוקתי בינהם מידע על מקצועות ומסלולי הלימוד, סיכויי הקבלה ועזרה בבחירת מוסד לימוד בהתאמה אישית. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 072-3131888 .
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
דידי | 10:58  10/12/07
שלום, אני בת 22 ומעוניינת להתחיל ללמוד בשנה הבאה את המסלול של מדעי ההתנהגות במכללת אחווה(סוציולוגיה,פסיכולוגיה,ןאנרופולוגיה) דו מחלקתי -עם שילוב של ניהול ומשאבי אנוש, עקב הפסיכומטרי הנמוך שלי זה המסלול היחיד שיכול להוביל אותי לפסיכולוגיה גם לתואר שני. רציתי לברר שזו באמת יכולה להיות אופציה יעילה עבורי ואם זה באמת ריאלי שאוכל להמשיך לתואר שני,כי אני סוחבת את עצמי כבר יותר משנתיים ורוצה כבר להתחיל ללמוד.מה שבטוח פסיכומטרי בפעם ה4 אני כבר לא יעשה. ולאחר בירורים רבים זו אפשרות,רק מה שמפחיד אותי שהתואר הזה יהיה סתם תואר ללא שום תועלת. תודה מראש על העזרה.
התואר שלהם הוא תואר מאוניברסיטת בן גוריון. כל מה שאת צריכה זה להשקיע בלימודים ולהשקיע.
אתי | 20:23  16/12/07
דידי, שלום. חברות שלי למדו שנתיים באחווה במסלול שציינת והשנה הן עברו לסיים את התואר באונ' בן גוריון בב"ש. משנה לשנה דברים יכולים להשתנות הרי המכללה שואפת להגיע לעצמאות ולהתנתק מאונ' בן גוריון... מה שכן, אחווה היא די בעייתית. אחרי שקיבלה ממך את הכסף היא די... מצד שני, יתכן ומוסדות נוספים כך. אני אישית לומדת פסיכולוגיה באונ' הפתוחה. אם את צריכה מידע נוסף את מוזמנת ליצור עימי קשר: etibaby8@gmail.com
רינו | 20:19  05/02/09
אין כמו לימודים באווחה
סגור