פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
ליאת ירדן | 13:05  03/06/15
שלום רב. אני בעלת תואר ראשון בחינוך ולקויות למידה ואני מעוניינת לעשות הסבת אקדמאים לחינוך מיוחד ותעודת הוראה בחינוך מיוחד. אינני מעוניינת להיות מורה פרונטלית או מחנכת כיתה אלא לעבוד בתור מורה לחינוך מיוחד בקבוצות קטנות/פרטני או מורה להוראה מתקנת או להיות מורת שילוב. לפי דברי מורים ותיקים יותר נאמר לי שהסיכוי למצוא בזה עבודה הוא נמוך מאוד וסביר להניח שלפחות בשנים הראשונות אאלץ לעבוד בתור מורה או מחנכת פרונטלית. מה גם שמורות שילוב לא ממהרות לפנות את מקומן לאחרים. הלימודים דורשים ממני המון משאבים והשקעה, אני גם אמא בעצמי ואני מעל גיל 40, ככה שחבל לי לבזבז את זמני וכספי על לימודים שבסוף לא יאפשרו לי לעבוד במה שרציתי מלכתחילה.האם לדעתך זה נכון ? או שכן יש סיכוי למצוא עבודה בחינוך מיוחד. תודה רבה.
מנהלת פורום לימודי חינוך | 10:37  25/06/15
ליאת שלום ותודה על פנייתך. עבודה בתחום החינוך המיוחד כמו בכל תחום אחר, משתנה בהתאם למספר גורמים (כמו עיתוי חיפוש המשרה, מקום מגורייך, היצע וביקוש ועוד) ולכן קשה לומר באופן חד משמעי מה יהיה כשתסיימי את לימודייך. אני ממליצה לך להגיע לפגישות ייעוץ במוסד האקדמי בו את מעוניית ללמוד על מנת לשמוע קצת יותר על הלימודים ועל אופן ההשתלבות בתחום לאחר סיום הלימודים. שיהיה בהצלחה! אשמח לעמוד לרשותך בשאלות נוספות. רוית- מכללת אורנים
סגור