פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
מירב | 12:18  19/09/13
שלום, ענית לי להסתכל באתר של משרד החינוך לגבי השכר המינימלי והמקסימלי של גננת. אבל שם זה לא ברור כל כך. מה השכר לגננת ללא ניסיון שרק מתחילה לעבוד? מה השכר המקסימלי שאפשר להגיע בערך? מה תוכנית אופק חדש שינתה מבחינת הגננות מבחינת השכר? האם הפרקטיקה במהלך לימודי ההסבה לחינוך לגיל הרך נחשבת כניסיון בעבודה לצורך לימודי תואר שני? תודה.
מנהלת פורום לימודי חינוך | 09:50  25/09/13
מירב שלום רב ותודה על פנייתך, בנוגע לשכר תוכלי למצוא את פירוט הדרגות והשכר וכמו כן, את ההתקדמות בשכר. העלייה בדרגות תלויה בלימודים ובלקיחת קורסים, בוותק ועוד. מצורף קישור לדרגות השכר http://www.gmulim.co.il/?CategoryID=293&ArticleID=110 רפורמת אופק חדש נועדה שיפור במעמד ובשכרם של עובדי ההוראה. בנוגע לתואר השני, ישנם תארים הדורשים ניסיון בחינוך ותעודת הוראה. ההתנסות המעשית במהלך הלימודים וההסבה איננה נחשבת בדרך כלל לניסיון, עם זאת הייתי ממליצה לך לבדוק מול המוסד בו את מתכננת ללמוד מהן הדרישות שלו. לשאלות נוספות אשמח לעמוד לרשותך בפורום זה. אורלי- מכללת אורנים
סגור