פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
היי, אני מתלבטת היכן ללמוד הוראת אנגלית- האם בסמינר הקיבוצים או מכללת לוינסקי? הבנתי שבסמינר סתם מקשים על התלמידים כשאין בכך שום טעם, שעושים השוואות בין תלמידי שפת אם לבין תלמידים עם המגיעים מרקע בסיסי ושהביטחון והמוטיבציה יורדים בצורה הזו .אחרים אומרים כי ממש נהנים. למי יש ניסיון מהמכללות או שמע מחברים של המכללות הללו?
מנהלת פורום לימודי חינוך | 19:07  09/06/13
חן שלום ותודה על פנייתך. אינני מכירה אישית את ההבדלים בין המכללות השונות אך אני מציעה לך לא לשמוע לדעותיה של אחרים ולגשת ולבדוק בעצמך את העניין. בחירת מוסד הלימודים צריכה להעשות מכמה סיבות והעדפות: מיקום, שכר לימוד, תכנית לימודים וכדומה. נסי להכנס לאתרי האינטרנט או לפנות למרכזי המידע של המוסדות המועדפים עלייך על מנת לקרוא מעט מהסילבוסים של הקורסים המוצעים בהם במסגרת המסלול שאת מחפשת. נסי להשוות גם עם מכללות אחרות ועשי את שיקולייך בהתאם להעדפותייך. שיהיה בהצלח! אשמח לעמוד לרשותך בשאלות נוספות. אורלי יצחקי- מכללת אורנים.
אורלי תודה רבה! שאלה נוספת לי... איך אני אמורה להתרשם מהסילבוסים כשעדיין אין לי מושג מה הוא קורס טוב או פחות ? יש פרמטרים מסויימים?? תודה מראש...
מנהלת פורום לימודי חינוך | 15:08  20/07/13
היי חן, הכוונה הייתה שתבדקי שבמסגרת תכנית הלימודים ישנם קורסים מעשיים מלבד רקע תיאורטי, חשוב לברר לגבי התנסות בהוראה (אימוני הוראה) במהלך הלימודים עוד לפני יציאתך לשטח כמורה מן המנין. בהצלחה!
סגור