פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום, יש לי תואר שני בתחום ההנדסה עם נסיון של מספר שנים בתעשיה. אני רוצה ללמד מקצועות ריאליים וטכניים תלמידי תיכון , תלמידי תיכון בפנמיות, תלמידי בתי ספר מקצועיים כגון אורט או סטודנטים במוסדות לימוד פרטיים כגון ג'ון ברייס, מכללת סלע וכדומה. ייתכן וארצה ללמד גם במוסדות אקדמאים. אני מעוניין לדעת האם לעשות השלמה לתעודת הוראה זה משהו שיש בו צורך בשביל מטרה זו או שאפשר להסתדר גם בלי זה. אני משער שלמוסדות השונים שציינתי יש דרישות שונות, לכן אשמח אם תוכלו להתייחס לדרישות של כל אחד מהמוסדות. בנוסף תודה, אבי
מנהל פורום לימודי חינוך | 23:27  05/05/13
היי אבי ותודה על פנייתך. ראשית חשוב לי לציין, שאכן לכל אחת מהמסגרות ישנן דרישות שונות למועסקים שלהן ולכן חשוב לדעת קודם כל מה באמת מעניין אותך. לגבי תלמידי תיכון במסגרות החינוך הפורמאלי- על פי משרד החינוך, ישנה חובת השלמת תעודת הוראה. ללימוד תלמידי פנימיות- חשוב לבדוק עם המוסד עצמו שבו אתה מתעניין, באם מדובר במסגרת חינוך בלתי פורמאלית ישנו צורך בתעודת עובד הוראה לחינוך הבלתי פורמאלי. לגבי מוסדות פרטיים- נסה לברר דרכם מהן הדרישות, אך לשם לימוד והדרכה במוסדות אקדמאיים יש לפנות למוסד הלימודים עצמו- אני מניחה שזה תלוי במקצוע עצמו, אם מדובר בהכשרה והדרכה לפרחי הוראה (סטודנטים לחינוך) תצטרך תעודת הוראה ובמקומות נוספים אף ותק וניסיון בעבודה חינוכית, אך שווה לבדוק לפני תחילת התהליך במה באמת את מתעניין. שיהיה בהצלחה! אשמח לעמוד לרשותך בשאלות נוספות. אורלי יצחקי- מכללת אורנים.
סגור