פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
רותם | 15:56  03/11/11
שלום שמי רותם מי-ם אני בעלת תואר ראשון במדעי החברה מטעם או״פ כרגע אני לומדת במכללה בי-ם תעודת הוראה באזרחות לעל יסודי הלימודים יסתיימו ביוני ויש לי כמה שאלות: 1 - אני עושה עבודה מעשית בבי״ס במהלך השנה, הבנתי שיש סטאג׳ בנוסף, מה זה אומר בדיוק בהנחה ששנה הבאה אני אתחיל ללמד? כמה שעות ...? 2 - מתי כדאי לבדוק לגבי עבודה בבי״ס בשנה הבאה? האם מעכשיו או לקראת אפריל? 3- האם אוכל ללמד בבי״ס אחד או בכמה בתי ספר? 4- האם מעבר למורה באזרחות ומחנכת אוכל ללמד עוד מקצועות או גם בבי״ס יסודי? או שזה תלוי במערכת? 5- אני אמא לתינוק בן חודשיים ובשנה הבאה הוא יהיה בן שנה שאתחיל ללמד מה הן שעות של אמא מורה מתי מסיימים ללמד? 6 - האם כל בתי הספר בארץ שייכים לאופק חדש ועוז לתמורה? 7- בעתיד ארצה ללמוד לתואר שני בייעוץ חינוכי, האם המערכת מסייעת לי כספית ? מראש סליחה על כל השאלות יש הרבה בלבול
שני צור | 08:58  04/11/11
1. השנה הראשונה שלך בעבודה היא הסטאז' והיא מלווה בסדנה של שעתיים בשבוע. לסטאז' נדרש מינימום 1/3 משרה 2. בד"כ הגיוסים הרציניים מתחילים באפריל אבל אפשר לגשש.. 3. תוכלי ללמד בכמה בתי ספר 4. רשמית לא תוכלי ללמד רק אזרחות ורק בעל יסודי. לפי הצרכים בשטח - לעיתים זה פועל אחרת. 5+6. כדאי להתייעץ באתר ארגון המורים. למיטב ידיעתי, כל המורים החדשים מחוייבים לחתום על ההסכמים. 7. לפעמים, תלוי בותק, במצב קרן ההשתלמות ועוד.
סגור