פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום,אני חיילת שבקרוב משתחררת וכבר מתחילה לחשוב על העתיד. מאז ומתמיד חינוך היה נושא שמשך אותי וכל השירות הצבאי שלי התעסקתי בנושא ושיררתי בחיל חינוך במגוון תפקידים. התחלתי קצת לחפש מידע על איך נכנסים למקצוע ההוראה וקצת התבלבלתי. אני מעוניינת להיות מורה בתיכון(ז-י"ב)בדגש על אזרחות,היסטוריה או תנ"ך..לא הבנתי האם כדי להיכנס לתחום ההוראה אני צריכה תואר ראשון בנושא שאותו אני רוצה ללמד ואז גם ללמוד לתעודת הוראה,או שמספיקה תעודת הוראה וזהו? ראיתי במכללת ברל משהו שנורא אהבתי,מסלול קידום נוער בשירות הצבאי שלי התעסקתי עם נוער מכל הסוגים והגילאים וניסיתי להבין אך לא הצלחתי,אם אני באמת עושה את התואר הזה בבית ברל,אני יוצאת עם תעודת הוראה למקצוע ספסיצי לדוגמא אזרחות ואוכל ללמד אח"כ בתיכונים?או שאצטרך בנוסף גם תואר ראשון במדעי המדינה או משהו בסיגנון? תודה:)
שני צור | 18:50  01/11/11
1. את יכולה לעשות תואר בתחום ההתמחות ואח"כ תעודת הוראה או ללכת למסלול במכללה לחינוך שמשלב תואר עם תעודת הוראה ביחד. לא ניתן לעשות תעודת הוראה ללא תואר. 2. לגבי קידום נוער, ניתן לשלבו ביחד עם תעודת הוראה
סגור