פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אורן | 19:53  23/01/11
שלום לכולם, מאז ומתמיד אני רוצה הוראה, הגעתי למסקנה סופית עם עצמי שחשוב לי לעשות משהו שאני אוהב ואפילו אם המשכורת לא ענקית להגיד תודה על הסיפוק מאוד מעניין אותי הוראת תקשורת וקולנוע, זה מה שמצאתי מאוד מעניין יש את המסלול הזה כידוע בסמינר הקיבוצים, מסלול די ארוך של 4 שנים עם לימודים כמעט כל השבוע השאלה שלי זה ככה, האם התואר תופס לגבי ארה"ב למשל? האם יש ביקוש להוראת תקשורת וקולנוע והאם התנאים של המורים בתחום הזה זהים לתנאים של המורים במקצועות האחרים (אופק וכו') האם מישהו לומד משהו בסגנון? תודה
שני צור | 20:52  23/01/11
1. מכללת סמינר הקיבוצים זהו מוסד אקדמי, והוא אמור לקבל הכרה כמו מוסדות אקדמים אחרים דומים מישראל. 2. תנאי ההעסקה זהים למורים אחרים. הביקוש לעיתים לוקה בחסר היות ומגמת תקשורת היא מגמה מאוד יקרה עבור בתי הספר.
תודה רבה על התשובה!
אני לומדת משהו דומה – הוראת קולנוע במדרשה לאמנות. האמת שלא הלכתי לזה בגלל ההוראה אלא דווקא בגלל הקולנוע אבל תוך כדי הסטאז' התאהבתי גם ברעיון של ללמד כי המפגש עם התלמידים מוציא ממני ומהם המון דברים טובים שאפילו לא ידעתי עליהם J (אבל אולי זה בגלל התחום, שהוא תחום קצת שונה מללמד מתמטיקה...). לימודי הקולנוע פה במדרשה גם הם 4 שנים ואת יכולה להתמחות במה שקרוב ללבך (עריכה, צילום, בימוי וכאלו). המקום קצת רחוק אמנם מהמרכז אבל לדעתי שווה את זה כי הוא מאוד מקצועי (ראש החוג שלי בדיוק התראיינה בכתבה בוואלה על הסרט שהפיקה "שתיקת הארכיון" שזכה בהמון פרסים וישודר שבוע הבא ביס דוקו. ובלי קשר לכלום אני ממש ממליצה לראות אותו). שיהיה בהצלחה.
סגור