פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
היי מנישמע? אז ככה:אני מאוד נימשכת לתחום החינוך מיוחד ואני בהתלבטות,החיפוש שעשיתי בגוגל על תחום החינוך מיוחד הראה לי שרובו מתבסס על הוראה ואני לא רוצה לעסוק בהוראה! אני חושבת גם על ריפוי בעיסוק ורציתי לדעת האם זה ניכלל תחת הקטגוריה של חינוך מיוחד ובאילו מקומות עובדים בזה? תודה:)
שני צור | 19:52  19/09/10
חינוך מיוחד באמת כולל בעיקר הוראה והדרכה, אבל זה יכול להיות לפעמים גם בצורה שונה מההוראה הפרונטלית הרגילה. ריפוי בעיסוק זה תחום פארארפואי שאינו שייך לחינוך המיוחד.
תודה על התשובה המהירה:) אילו תחומים שנכללים תחת הקטגוריה של חינוך מיוחד ללא הוראה יש?
שני צור | 18:42  20/09/10
זה לא בדיוק תחומים, אלא סוג העבודה שאינה בהכרח הוראה פורמלי. כאשר לילד יש פיגור קשה למשל, ותפקידה של הומורה לעזור לו בצורה יחידנית לאו דווקא בלימוד חומר אלא בלימוד פעולות מוטרויות, וכן עבודה עם ילדים בבתי חולים, מועדניות לנוער מבתים הרוסים, עבודה עם ילדים בבתי סוהר וכדומה. המורה לא תמיד באה ללמד שיעור אלא לעזור בצורה פרטנית ללמוד את החומר.
שני | 03:12  21/09/10
אוקי ,אני רוצה להגיע לעבודה עם ילדים שאיתם אני אעבוד גם באופן יחידני וגם לא יחידני,איך אני מגיעה לזה? ומה זה בדיוק ריפוי בעיסוק?
שני צור | 23:10  21/09/10
את יכולה להגיע לזה דרך החינוך המיוחד. ריפוי בעיסוק הוא תחום ששייך יותר לתרפיה ופארארפואי - בדקי בפורום הרלוונטי.
סגור