פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שני צור, שלום לך! הייתי מעוניין להתייעץ האם יש תוכנית מזורזת להסבת אקדמאים לת. הוראה במתמטיקה בסטטוס שלי- אני מורה למתמטיקה במסגרת בי"ס פרטי ומגיש לבגרויות כ-5 שנים (משרד החינוך הכיר בותק) סיימתי תואר 1 בהנדסת אלקט' וחשמל ותואר שני בהוראת המתמטיקה והטכנולוגיה. ככל הנראה חסר בעיקר החלק הדידקטי ולא המקצועי. האם בסטטוס כזה יש סיכוי שאוכל לסיים ת. הוראה במספר חודשים אם בכלל? דבר נוסף- מהו הקריטריון לקבל רישיון הוראה? תודה מראש על המענה, גד.
שני צור | 13:44  02/08/10
לפני שנה משרד החינוך הוציא תוכנית מקוצרת לבוגרי היי טק, אבל בכל מקרה במקרה שלך זה לא נראה לי רלוונטי ונראה לי שחסרים לך קורסים בודדים. יכול להיות שתגמור בסימסטר אחד אבל סביר להניח שזה יקח שנה ויכלול גם עבודה מעשית. פנה למכללות להוראה באזורך ובדוק מי מהן מציעה לך את התכנית הטובה ביותר. על מנת לקבל רשיון הוראה עליך לעבור שנה סטאז' ולקבל ציון עובר בסדנה המלווה וכן בסקרי חוות הדעת שיעבירו עליך המורה החונך ומנהל בית הספר לאורך השנה.
וייצמן גד | 11:10  04/08/10
תודה על תגובתך. רציתי לקבל הבהרה נוספת- 1- למרות שמשרד החינוך הכיר לי בותק של 5 שנים (אני מלמד בבי"ס פרטי) עדיין אצטרך עבודה מעשית? אני מניח שבמסגרת אונ' זה לא כך... אני מחפש דרך מקוצרת ביותר היות ורכשתי את הכלים בשטח 2- לגבי רישיון הוראה במקרה של ותק 5 שנים עדיין צריך עבודה מעשית/סדנא? לפי מה שהבנתי בעבר ת. הוראה אמורה להספיק במקרה שלי האומנם? בברכה
סגור