פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אני מחפש כיוון חדש בימים אלו,הייתי מאד רוצה ללכת לכיוון של הכוונה וייעוץ לימודי או עסקי,משהו שמשלב ייעוץ,פסיכולוגיה,אולי קצת קואצ'ינג. בגדול הייתי מעוניין לעזור לאנשים בהתפתחות אישית,אולי לעבוד באיזה מכון כלשהו, הסכם שלי עומד על 550,לא גבוה כלל. הייתי שמח לדעת לאיזה כיוון אני צריך לפנות ואולי גם שם של מכללה. בנוסף הייתי רוצה לציין שאני לא מעוניין לעבוד בבתי ספר, יותר בכיוון המשרדי,פרטי,כמו שציינתי סוגים שונים של מכונים, אבחון,ייעוץ לימודי ותעסוקתי והאם אפשרי להגיע למקומות האלו מבלי לעבוד במשרד החינוך? אם כן צריך לעבוד במשרד החינוך,האם יש משהו שאפשר לשלב אותו במהלך התואר ? או שצריך לעשות תואר בחינוך ולעבוד 3 שנים במשרד החינוך ורק אז אפשר ללכת לכיוון של תואר שני בתחום . ?הבנתי שהכיוון הוא או ייעוץ חינוכי או פסיכולוגיה התפתחותית,אני לא יודע מה יותר מדויק לכיוון שאני רוצה . אשמח לעזרה תודה !
שני צור | 19:16  23/06/10
סכם 550 בהחלט יכול לעזור לך בכמה מוסדות. במכללות להוראה שבאזורך תוכלי ללמוד תואר ראשון משולב עם תעודת הוראה ואחרי כמה שנים להמשיך לייעוץ חינוכי או אבחון דידקטי - אם למדת חינוך מיוחד. ייעוץ שאינו קשור לחינוך לא מחייב עבודה עם משרד החינוך. את יכולה להתחיל בתואר ראשון בפסיכולוגיה במכללה ולהתפתח משם לכיוונים שונים.קואוצ'ינג זו תעודה שאינה דורשת נתוני בגרות ופסיכו' ונלמדת בכמה מכללות.
סגור