פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום רב. אני בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות, עשיתי הסבה לתעודת הוראה וכעת אני מעוניינת ללמוד ייעוץ חינוכי לתואר שני. בעתיד ארצה להמשיך ללימודי טיפול משפחתי . ועל פי האגודה לטיפול משפחתי נמסר לי כי על המכללה להיות מוכרת באוניברסיטה מוכרת. מה שאני שואלת האם תואר שני מבית ברל למשל מוכר אצלכם על מנת להמשיך ללימודי תואר שלישי? האם ממכללת עמק יזרעל? לוינקי? סמינר הקיבוצים? מכללת גורדון? האם את יכולה להגיד לי שמות מכללות שמוכרות אצלכם על מנת להמשיך עם התואר השני שלהם לתואר שלישי אצלכם? בברכה רבה
שני צור | 10:12  23/04/10
מי זה אצלכם? בלוינסקי? כיום בלוינסקי עוד אין תואר שלישי ולא תוכנית של טיפול משפחתי.באופן כללי כל המכללות לחינוך וכן עמק יזרעאל מוכרים כמוסדות להשכלה גבוהה.
אהוד | 12:55  25/04/10
כבוגר מכללת בית ברל אני יכול להגיד לך באופן ברור שכל התארים שמציעה מכללת בית ברל הינם מוכרים על ידי המל"ג לתארים מתקדמים. בדיוק כמו תארים אוניברסיטאיים. יש
נתי | 00:25  26/04/10
אני מודה לך על תשובתך. פשוט בעבר נודע לי כי האגודה לטיפול משפחתי לא קיבלה את התואר השני בייעוץ חינוכי מבית ברל, מה שהיה תמוה בעיני בשל סיבה זאת. ולכן רציתי לברר. בכל אופן רב תודות.
סגור