פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
דנה | 22:11  09/04/10
שלום, האם יש בקוש ליעוצת חינוכית באזור המרכז? לאיזה מכללה את מציעה לי להירשם במידה ולא אתקבל באוניברסיטה? איך מכללת בית ברל- נחשבת רצינית? יש הבדל בהמשך- בקבלת עבודה והתפתחות בין אם אלמד באוניברסיטת בן גוריון או במכללה? האם כדאי לי להירשם לאוניברסיטת בר אילן או למכללת בית ברל (או מכללה אחרת)- לאיזה כדאי לי להירשם (אני רוצה עוד אפשרות במידה שלא אתקבל באוניברסיטת ת"א) תודה, דנה
יערה | 12:28  11/04/10
היי, ראשית, מכללה לא צריכה להיות אופציה שנייה בהכרח, הכוונה שלי היא שהמכללות לחינוך לא פחות טובות מהאוניברסיטאות בתחום החינוך וההוראה. את יכולה ללמוד במכללה לחינוך ולהיות רגועה. אני יכולה להגיד לך על סמך ניסיוני האישי שהמכללה שהזכרת (בית ברל) הינה מעולה לתחומי החינוך. אני בוגרת המכללה (תואר בחינוך) וכרגע סטודנטית לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך. אמנם תואר אחר ממה ששאלת לגביו, אך לימודי התואר השני (וגם הראשון) כולם הינם ברמה גבוהה מאוד. אני אישית מאוד מרוצה כאן ואני יכולה רק להמליץ לך להגיע למקום ואפילו לקבוע פגישת ייעוץ על מנת להתרשם מאופציות הלימודים ולקבל פרטים מלאים עליהם.
שני צור | 18:23  11/04/10
גם מכללת בית ברל וגם שתי האוניברסיטאות נחשבות מאוד בתחום החינוך. אני ממליצה ללכת לכל המקומות ליעוץ ולהתרשם מהיחס לסטודנט, מאיכות הלימודים, מטיב ההתנסות המעשית ומהחיבור שלך למוסד. אין טוב ממראה עיניים ואל תתביישי גם לבקש טלפונים של בוגרים ולראות האם הם מרוצים.
סגור