פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
הילה | 20:16  26/01/10
שלום, יש לי תואר ראשון במנהל עסקים, וברצוני לעשות הסבה להוראה ליסודי. בפועל אני ממלאת מקום בבית ספר יסודי ומקבלת שכר כרגע לפי שעה. רציתי לדעת : 1.האם ישנו מסלול של תואר שני + תעודת הוראה ביחד שניתן לעשות ביחד? האם זה מומלץ? 2. התמחות אנגלית או חינוך מיוחד , מה עדיף בלימודי תעודת ההוראה? 3.במידה ואעבוד במשרה מלאה בבית ספר, (הם כבר אמרו לי שהם מעוניינים) בזמן לימודי תעודת הוראה, השכר יהיה 5300 או פחות? תודה רבה!
שני צור | 13:10  28/01/10
1. יהיה כנראה בעתיד, אולם כרגע עוד אין למיטב ידיעתי. אמני ממליצה להתקשר למכללות השונות ולברר האם יפתח בקרוב. 2. אנגלית נחשב היום מקצוע נדרש אולם יש גם ביקוש למורות חנ"מ. זה תלוי מה מעניין אותך יותר. 3. למיטב ידיעתי 5300 זה רק כשיש לך כבר תעודת הוראה.
אווה | 13:37  28/01/10
אהלן.. אני לומדת כרגע במסלול הוראת אנגלית (יסודי), אשמח לנסות לעזור בחלק מהשאלות... לדעתי אין מסלול כזה של תעודת הוראה ותואר שני, הסיבה לכך היא שבדרך כלל צריך ניסיון כדי להתקבל לתואר שני בחינוך, אבל לכי תדעי, אולי במקרה שלך מכיוון שיש לך כבר ניסיון, יסכימו לקבל אותך.. אי אפשר לדעת, צרי קשר עם מוסדות לימוד שונים ותבררי. אנגלית או חינוך מיוחד? זאת כבר בחירה שלך לגבי ההתחברות שלך לכל אחד מהתחומים! שניהם נחשבים טובים מאוד. לעבוד בחינוך מיוחד זה לא מתאים לכל אחד, והרבה יותר קשה (לדעתי), אך אם את מתחברת לזה, אין סיבה לשלול. אני בחרתי באנגלית כיוון שהאנגלית שלי טובה מאוד וגם הבנתי שיש ביקוש למורים לאנגלית וגם יש אפשרות לעבוד בשיעורים פרטיים. אני לומדת בבית ברל לתואר B.Edבמסלול להוראת אנגלית, אבל יש לי ידיד שעושה כאן הסבה להוראה לאחר תואר ראשון במדעי החברה, הבנתי שנותנים במכללה כאן תוכניות מותאמות אישית לכל סטודנט אז אולי שווה לך לבדוק.
הילה | 20:03  28/01/10
היי אווה ושני תודה רבה על התשובות , אני אברר בסמינר הקיבוצים ובמכללת לויסנקי (הכי נוח לי להגיע אליהן), ואבדוק את כל האופציות אווה, האם את מלמדת במקביל או שאולי את יודעת מה השכר לאקדמאים במשרה מלאה ללא תעודת הוראה? (כרגע אני מקבלת שכר של ממלאת מקום לפי שעה) תודה
סגור