פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
רעות | 11:48  14/06/09
שלום - אני מעוניינת לעשות הסבה אקדמאית לתעודת הוראה באנגלית. אינני דוברת אנגלית וגם לא גרתי בארה"ב מעולם. אני מכירה את השפה דרך ביה"ס ולימודי באוניברסיטה. הרבה יותר קל לי להבין אחרים שמדברים מאשר לדבר בעצמי... ויחד עם זאת אני מאוד רוצה להיות מורה לאנגלית. האם נראה לך שיש לי סיכוי מנתוני פתיחה אלו? קבעתי פגישת יעוץ אצלכם בלוינסקי , אולם אני די חוששת ומקווה שיהיה בסדר. מנסיונך - מה מצופה מסטודנטית לתואר ראשון (בפסיכולוגיה)שרוצה להתמקצע באנגלית? האם יש עוד כמוני שהלכו להיות מורות לאנגלית מבלי ששלטו היטב בשפה קודם לכן?? אשמח לשמוע תגובות... רעות.
שני צור | 19:13  14/06/09
כדי להיות מורה לאנגלית זו לא חייבת להיות שפת האם שלך. חלק מתכנית הלימודים לתעודת ההוראה באנגלית כוללת קורסים באנגלית כדי לשפר את השליטה בשפה,ומעבר לזה שעצם השימוש התכוף בשפה משפר את השליטה בה. יחד עם זאת, לא לומדים את השפה מאפס ולכן כחלק מתנאי הקבלה עוברים מבחן בקיאות לקביעת הרמה באנגלית. אין מה לחשוש, ישנן הרבה מורות מצויינות לאנגלית שאינן דוברות את השפה מלידה..בהצלחה!
סגור