פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
חן | 10:44  01/06/09
שלום! אני מתחילה השנה בלימודי תעודת הוראה בחינוך המיוחד ואני מתלבטת באם לללמוד בלוינסקי או באחווה.. אני מבאר שבע ובשביל להגיע ללוינסקי אני צריכה לקום בערך ב 5 בבוקר. אבל השאלה שלי היא האם מבחינת עבודה , המעסיקים רואים הבדלים ברמת התואר.. ויותר חשוב מזה, אם ארצה להמשיך לתואר שני באוניברסיטה, התעודה מלוינסקי תתן לי יותר סיכויי קבלה?.. בסה"כ חבל להשקיע כל כך הרבה ואז לגלות שהתעודה היא פחות נחשבת ושזה בעצם ישפיע על המשך דרכי.. תודה על כל התשובות!!
שירן | 09:44  02/06/09
הי, אני סטודנטית בלוינסקי ואני יכולה להגיד לך שאני ממש מרוצה מהמכללה. את צריכה לחשוב אם זה שווה לך את ההקרבה של המרחק אבל שתדעי שלוינסקי נחשבת למכללה מצויינת עם שם שהולך לפניה,גם מבחינת הרמה הלימודית וגם מבחינת האווירה הטובה. מקווה שעזרתי...
שני צור | 19:39  02/06/09
שני המוסדות הללו מעניקים תואר ותעודת הוראה שמוכרים על ידי משרד החינוך והמועצה להשכלה גבוהה. אני מציעה לגשת לשני המוסדות,להתרשם מהם ולדבר עם סטודנטים. כך תוכלי להתרשם איזה מהמוסדות מתאים לך יותר.
סגור