פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אני מעוניית להירשם ללימודי משאבי אנוש וחינוך אך ברצוני לברר קודם מהם מקומות התעסוקה ליהם אוכל להישתייך זה ממש מתסכל ולא הרבה נותנים לי תשובות ברורות יחסית כל מה שאני מקבלת זה "בתחום החינוך"...
שני צור | 09:09  01/06/09
אם את לומדת חינוך בלבד ללא תעודת הוראה לא תוכלי להשתלב כמעט בתפקידים חינוכיים. תעודת ההוראה תאפשר לך להכנס למוסדות רשמיים - עבודה במתנסיים, הוראה בבית ספר, עבודה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים בבתי חולים, בתי סוהר וכדומה (הכל תלוי בתעודת ההוראה שלך) וכמובן בהמשך להכנס לתפקידי ניהול, פיקוח, תכנון לימודים וכדומה.
לא התייחסתם בנוגע לתואר "חינוך ומשאבי אנוש" כלומר איפה המשאבי אנוש באים לידי ביטוי? השאלה היא : כיצד אני משלבת בין השניים?! ובאילו עבודות אני יכולה לעסוק לאחר סיום תואר ראשון בחינוך ומשאבי אנוש !?
שני צור | 19:33  02/06/09
עבודה בתחום החינוך כפי שציינתי מצריכה תעודת הוראה. לגבי משאבי אנוש,ברוב המוסדות מדובר בנושאים יותר כללים המשתלבים עם נושא ליבה דוגמת חינוך. בכל מקרה אני מציעה לך לפנות למוסד בו את מעוניינת ללמוד ולבקש מידע על תכנית הלימודים שלהם. כך תוכלי להתרשם באיזה אופן משתלב תחום משאבי האנוש בתואר.
סגור