פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
ציונה | 19:47  25/05/09
אני בת 35 ואחרי שנים של עבודה בהייטק (ללא תואר) אני עוניינת לעשות הסבה מקצועית לתחום החינוך. אני חושבת לעשות תואר בחינוך באונברסיטה הפתוחה. השאלות שלי הן: 1.באיזה תפקידים/תחומים ניתן לעבוד אחרי תואר זה? 2.האם אני אוכל ללמד(להיות מורה) או שאני צריכה גם ללמוד לתעודת הוראה? 3.האם האונברסיטה הפתוחה הוא מקום טוב בכדי ללמוד חינוך, או שמקומות העבודה מעדיפים בוגרים ממוסדות אחרים? 4.האם הגיל משפיע על מציאת עבודה בתחום זה? תודה מראש
נתן | 14:21  26/05/09
שלום לך, 1+2 . תוכלי לעסוק בתפקידים שונים בתחום ההוראה והחינוך בהתאם למסלול שאת בוחרת בו. אם זה מעניין אותך אני ממליץ מראש ללכת על תוכנית של תואר ראשון עם תעודת הוראה.. 3.האוניברסיטה הפתוחה היא מוסד מוכר ויכול להיות טוב למקצועות מסוימים אך לדעתי לא לחינוך. הסיבה לכך היא שבחינוך יש הרבה "מעשי" ואופן הלמידה באו"פ הוא עצמאי פחות או יותר עם מספר מפגשים מצומצם. בתחום החינוך יהיה עדיף ללמוד במכללות להוראה על פני האו"פ או על פני אוניברסיטאות אחרות. הסיבה לכך היא שבמכללות להוראה מקבלים הרבה יותר ניסיון מעשי ובפעילות בשטח לעומת אוניברסיטאות וכמובן שלעומת האו"פ. אני סטודנטית לB.Ed- במסלול גיל הרך בבית ברל. אמנם תנאי הקבלה גבוהים יותר מאשר באו"פ (לא גבוהים מדי) אבל ללא ספק אני מרוצה מאוד מתוכנית הלימודים והדרך שבה המרצים מעבירים את החומר. היחס מאוד אישי ובאופן כללי נעים מאוד ללמוד כאן. אני מציע שלפני שאת מחליטה על האו"פ תבדקי בעוד מקומות. 4. גיל יכול להשפיע אולי אם מדובר על גיל מבוגר מאוד, בטח שלא גיל 35...
ליאור | 13:24  30/05/09
אני מסכימה עם נתן שעדיף ללמוד הוראה במכללה לחינוך שם רוכשים נסיון מעשי. אני אישית ממליצה על מכללת לוינסקי,הבנתי שנותנים שם הכשרה מצויינת ויש לה שם ממש טוב.
שני צור | 14:56  26/05/09
1.+2. לא תוכלי לעבוד אחרי התואר ללא תעודת הוראה. 3. תואר באוניברסיטה לוקח הרבה זמן יחסית. באופן כללי מומלץ ללמוד הוראה במכללות להוראה. 4. גיל 35 אינו בעייתי, אבל תואר באוניברסיטה הפתוחה יכול לקחת גם 6 שנים לעיתים ותעודת ההוראה שנתיים נוספות - ואז כבר הגיל מתחיל להיות בעייתי מבחינת משרד החינוך.
סגור