פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
דקלה | 12:55  15/09/08
אני חושבת ללמוד חינוך אולי בתחום חנ"מ אבל איניני רוצה להיות מורה בכתה ראיתי בפורום שכתבת לכמה שאפשר לעבוד עם ילדים באופן פרטני האם הכוונה לשיעורים פרטיים? כי מזה לא אוכל להתפרנס בעתיד אני מחפשת עבודה עם משכורת קבועה פחות או יותר בפרטי יתכן גם חודש ללא כלום (בלי אף תלמיד)?
שני צור | 18:39  15/09/08
בפרטני אין הכוונה לשיעורים פרטיים בהכרח אלא לעבודה עם תלמידים בתוך בית הספר 1 על 1. זאת אומרת להוציא תלמידים שצריכיפ תגבור במקצוע מסוים מתוך הכיתה הרגילה ולעשות להם שיעור פרטי, ואז כמובן שיש משרה ומשכורת קבועה ממשרד החינוך (זה קשור לחוק השילוב של ילדים מהחינוך המיוחד בחינוך הרגיל).
פזית גלבוע | 15:29  16/09/08
היי דקלה, אני מבינה אותך, אני גם רציתי ללמוד חינוך אבל לא רציתי להיות מורה. יש לך מספר אפשרויות לעבודה בחינוך מבלי להיות מורה. אני אישית פתרתי את הבעיה שלי בזה עשיתי תואר ראשון בחינוך מיוחד ותעודת הוראה בבית ברל ולאחר שצברתי מספיק ניסיון נרשמתי לתואר שני בייעוץ חינוכי. כרגע אני עובדת כיועצת בבית ספר ואני מאוד מרוצה גם מהעבודה עצמה וגם מהשכר. אפשרות אחרת שאני מכירה היא שני מסלולים נוספים שאני יודעת שיש בבית ברל: טיפול וקידום נוער וחינוך בלתי פורמאלי. שניהם מאפשרים לך לעסוק בחינוך אבל בלי ללמד. אני ממליצה לך לבדוק לגבי המסלולים שציינתי אולי משהו ימשוך אותך ותוכלי לעשות מה שרצית. שיהיה בהצלחה בבירורים.
סגור