פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום רב! אני בחור בן 23 וכרגע אני שוקל ללמוד חינוך והוראה, כנראה מוסיקליים. התחלתי להתעניין בלימודים במכללת לוינסקי במדרשה למוסיקה שלהם שנותנת תעודת הוראה בחנוך מוסיקלי ותואר ראשון בחינוך, העניין הוא שהתחום קצת חדש לי ואין לי כ"כ ידע לגבי איפה עדיף ללמוד ואיזה מוסד "נחשב" למוביל בתחום (משהו בסגנון כמו שידוע שהעברית מובילה במשפטים). כך שרציתי לדעת שני דברים: 1. איזה מוסד/ות נחשבים למובילים בתחום החינוך? והאם יש בהם חינוך מוסיקלי? 2. האם מישהו מכיר את המדרשה למוסיקה בלוינסקי ויכול לספר משהו עליה? מבחינת סגל, גישה כללית, רמת לימוד וכו'. תודה מראש לעוזרים :)
שני צור | 10:44  31/08/08
מכללת לוינסקי היא המכללה היחידה שמעניקה B.ed במוזיקה. שאר המקומות נותנים תואר ראשון למוסיקה ואחר כך רק ניתן להמשיך ללימודי הוראת מוזיקה. ההבדל העיקרי הוא מבחינת הנסיוןשצוברים הסטודנטים בשטח. במכללת לוינסקי אתה תחשף לילדים בגנים ובבתי ספר בכל שלושת השנים הראשונות של התואר שלך ותלמד כיצד להכין להם שיעורים ולהעביר אותם. מבחינת הסגל - יש מרצים ידועים בתחום במכללה והגישה של המדרשה היא לתת לתלמידים מקסימום פיתוח אישי כנגנים במקביל לפיתוח המקצועי כמורים.
סגור