פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
אלמונית | 23:22  05/08/08
אשמח אם תוכלי לפרט מה ניתן לעשות בתחום זה, והאם ניתן לעסוק בזה במידה ולומדים חינוך מיוחד או חינוך רגיל לגיל הרך. או שיש צורך בתואר אחר. אלמונית
שני צור | 09:04  06/08/08
ליעוץ חינוכי הכי טוב להגיע מחינוך מיוחד אולם גם חינוך רגיל בהחלט עוזר. עליך לעשות תעודה בדילאים שבהם תרצי להיות יועצת. ליועצת חינוכית יש מגוון תפקידים בבית הספר: יועצת ארגונית, עזרה לתמידים בבחירת מגמה, העברת כישורי חיים, תמיכה במורים, ניהול הצוות התומך בתלמיד לקוי הלמידה או בעל הצרכים המיוחדים.
בר בר | 15:17  06/08/08
היי, כדי לעסוק בייעוץ חינוכי צריך ללמוד תחום ספציפי זה, ולא דברים אחרים. אם את עושה תואר בייעוץ חינוכי תוכלי לעבוד כיועצת בבית ספר רגיל או מיוחד וזה כבר תלוי בתוכנית שתבחרי. אני לא יודעת אם כבר עשית תואר ראשון או לא, אני יכולה לספר לך שאני סיימתי תואר שני בייעוץ חינוכי בבית ברל ויכולה להמליץ גם על התחום וגם על המכללה עצמה.
טוהר | 11:44  13/08/08
היי לכולם, נרשמתי ללימודי יעוץ חינוכי אבל רגע אחד לפני אני עוד רוצה לעשות חושבים ולראות אם זה משתלם כלכלית... אני אשמח מישהו יוכל לומר לי מהו טווח המשכורות של יועצים חינוכיים (שכר התחלתי ובמה תלוי ההתקדמות בשכר..) אני מודה לכם מאוד... טוהר.
סגור