פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
שלום. הנני לקראת סיומי תואר ראשון במשפטים ומעוניינת בהמשך לימודים לצורך השתלבות במערכת החינוך (בבתי הספר התיכוניים וחטיבות). הייתי רוצה לדעת מהן דרכי הפעולה שעלי לנקוט לצורך הוצאת תעודת הוראה? האם ישנו מסלול כלשהו/ תכנית כלשהי המופעלת בבתי הספר אשר במסגרתה ניתן לשלב את לימודי התואר הראשון (היינו, תכנית שלהי במשפטים?). כמה זמן בערך נדרש עד להשתלבות מעשית בבית ספר? אשמח מאוד לשמוע המלצות. בתודה מראש.
שני צור | 11:43  16/06/08
היי. ניתן לפנות למכללות לחינוך סימסטר אחד לפני סיום התואר לעשות תעודה במקצוע מסוים. התקשרי למכללות השונות ובדקי איזו תוכנית אישית מציעה כל אחת. באופן כללי אין הרבה ביקוש להוראת משפטים. כדאי לך לקחת משהו קרוב כמו תלמוד וכו'. התעודה לוקחת בין שנה לשנתיים ומיד בסיומה ניתן להשתלב בעבודה
צליל כץ | 11:58  17/06/08
הי שירן, אם את מחפשת לעשות הסבה להוראה, אני יכולה להמליץ לך על המסלול להסבת אקדמאים בבית ברל, אני עשיתי שם את התואר הראשון שלי. בשביל להירשם ללימודים את צריכה ממוצע של התואר הראשון מעל 75, ושהתואר הראשון יהיה מוכר. הזמן שיקח לך להשתלב בתור מורה בבית ספר הוא בין שנה לשנתיים, משך הלימודים תלוי בכמות הקורסים שתקבלי עליהם אקרדיטציה. מכוון שיש לך תואר ראשון יבנו לך תוכנית אישית שתתאים לך- כדאי לך לבדוק את העניין.
סגור