פורום לימודי חינוך

בהנהלת: שלי גזנבי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום ניתן לשאול שאלות על לימודים בתחום ההוראה והחינוך. הפורום מיועד למועמדים, לסטודנטים לעתיד ולסטודנטים בהווה לחינוך והוראה.
 
שלי גזנבי

שלי גזנבי- יועצת לימודים בכירה במרכז המידע וההרשמה של מכללת אורנים.

 
דניאל | 17:39  12/03/08
מישהו יודע מה הם תנאי הקבלה לתואר ראשון בייעוץ חינוכי באוניברסיטת בר אילן ומה ההבדל בין "חינוך יעוץ דו ראשי מובנה" ל- "חינוך ייעוץ ראשי משולב מדעי החברה, פסיכולוגיה, קרימינולוגיה וסוציולוגיה". אני יודעת בוודאות שאחרי הראשון ניתן לעבוד כיועצת (עם התחייבות ללימודי תואר שני), כך גם לגבי השני?
שני צור | 15:32  13/03/08
באופן כללי הלימודים לתואר ראשון בבר אילן מורכבים ממקצוע ראשי ומשני. כאשר את לוקחת מסלול דו ראשי - את יכולה לשלב עוד מקצוע ראשי מתחום אחר באוניברסיטה, כמו היסטוריה, תנ"ך וכדומה. כאשר את לוקחת מסלול משולב עם מדעי החברה זה בד"כ אומר שאת לא יכולה לבחור התמחות אחרת, אלא ההתמחות הנוספת היא במדעי החברה. אני לא יודעת בדיוק מהם תנאי הקבלה, אבל למיטב זכרוני הם בסביבות 650 משולב ומעלה. הכי טוב לדבר ישירות עם המסלול בבר אילן. בכל מקרה, על מנת לעבוד כיועצת חינוכית את צריכה תואר שני ותעודת הוראה. אם את לא מתקבלת את יכולה לנסות לעשות תואר ראשון במכללות, ששם תנאי הקבלה נמוכים יותר ואז ללכת לתואר שני בבר אילן.
סגור