פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
איבגניה | 15:33  14/07/07
שלום, אני רוצה לדעת על מגמת הפסיכוכוביולויה והפסיכולוגיה קוגניטיבית. מה מקנה לי התואר (מה ניתן לעשות איתו), איפו עדיף ללמוד והאם במסגרת הלימודים יש צורך לעשות ניתוחים בבעלי חיים הכוללים ניתוחים. תודה על התשובה
אוראל | 08:58  15/07/07
בתואר ראשון אין עדיין חלוקה למגמות. לומדים הכל מהכל ורק בתואר שני בוחרים מגמה. רק טיפ קטן, כדי להתקבל למגמה מסוימת צריך כבר מהתואר הראשון לקחת קורסים מאותה מגמה. אני למשל לומד במכללת אחוה מדעי ההתנהגות, אבל את השנה השלישית שלי אני עושה באוני' בן גוריון ושם רוב הקורסים שאקח יהיו מהמגמה הקלינית (זה הכיוון שלי כרגע). בקיצור, מה שאני אומר זה שאת צריכה לתכנן מראש את המערכת שלך שכשתסיימי את התואר הראשון תוכלי להציג בראיון קבלה למגמה את הקורסים שלקחת.
שירי ליברמן | 13:00  15/07/07
שלום איבגניה המגמות שאת מדברת עליהן נלמדות בתואר שני לפסיכולוגיה הפסיכולוגים הקוגנטיביים והפסיכוביולוגים עובדים בד"כ באקדמיה כמרצים ובמחקר.
סגור