פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
למדתי בחו"ל תואר ראשון ושני בהיסטוריה של המדעים והתחלתי את התואר השלישי גם כן בהיסטוריה של המדעים אבל לא סיימתי אותו ומסיבות אישיות עליתי לארץ, אני מעוניין לסיים בארץ את התואר השלישי שלי בהיסטוריה של המדעים, חיפשתי באינטרנט מחלקות ומרצים בתחום ומצאתי את המחלקה למדע, טכנולוגיה וחברה באוניברסיטת בר אילן: www.sts-biu.org/IW/default.asp אני מחפש מידע על הדברים הבאים ואני אשמח מאוד באם תוכלו לעזור לי: 1. אני מחפש מידע על מחלקות ומרצים בארץ מאוניברסיטאות או מכללות אחרות בארץ או מרצים בחו"ל שלמדו בעבר בארץ שחוקרים בתחום ההיסטוריה של המדעים. 2. אני מחפש אחר כנסים בתחום הזה שנערכו בעבר או יערכו בעתיד בתחום ההיסטוריה של המדעים. 3. אני לא יודע אם זה הפורום המתאים אבל אני בכל זאת אשאל ואם לא תוכלו לעזור לי אז אשמח אם תוכלו להפנות אותי לאתר אינטרנט או פורום מתאים בנושא. אני מחפש מידע על מלגות שניתנים מטעם מדינה מסוימת, היא יכולה להיות כל מדינה בעולם, אני אקרא לה מדינה X, שנותנת מלגה לדוקטורנטים ממדינה אחרת, אני אקרא לה מדינה Y, המלגה ניתנת כאשר הדוקטורנטים ממדינה Y מגיעים לעשות את הדוקטורט שלהם במדינה X. המידע הזה על מה שקורה בחו"ל ולא בהכרח קשור אלי חשוב לי כי הוא יכול לעזור לי להבין מה קורה במדינות אחרות בעולם וזה עוזר לי להבין יותר טוב את הנושא הזה ובכך מקל אלי להשיג מלגה לדוקטורט שלי דרך קרן מסוימת שעושה משהו דומה בארץ.
מנהל פורום לימודי מדעי ההתנהגות | 09:40  08/11/12
הי ממליצה לך לפנות לאחת האוניברסיטאות , לי אישית אין ידע בתחום זה בהצלחה
סגור