פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
למנהל או שיש רק פסיכלוגיה ? אפשר לשלב את הלימודים עם תחומים אחרים גמו תקשורת ? מנהל עסקים ? תואר דו חוגי ?
שלום לך יש במסלול האקדמי המכללה למינהל בית ספר למדעי ההתנהגות המציע תואר ראשון במדעי ההתנהגות בשילוב חטיבה בניהול ומשאבי אנוש או קרימינולוגיה או תקשורת או חטיבה התנסותית המשלבת עבודת שדה כמו כן בית הספר מציע המשך לימודים לתואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני ובלימודי משפחה. כפי שציינת יש גם חוג חדש לפסיכולוגיה, בשילוב חטיבה בניהול או בתקשורת את מוזמנת ליצור קשר עם מרכז המידע של המסלול האקדמי בטל: 5025* ולקבל פרטים נוספים. מצרפת לך לינק גם לאתר המכללה http://www.colman.ac.il/Pages/default.aspx בהצלחה !
שלום, בקמפוס האקדמי אחוה יש לימודי מדעי ההתנהגות בשילוב של חטיבות (יש מגוון שניתן לבחור ממנו). התואר הוא של אוניברסיטת בן גוריון, יכאן היתרון! מדובר בלימדים בתנאים של מכללה ובסופם תואר אוניברסיטאי. לפרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ- 3622*. בהצלחה! רותם.
http://live.sekindo.com/live/liveClick.php?id=1636763 במיוחד בשבילך
סגור