פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
היי, שמי נטלי ואשמח לקבל הכוונה בנושא מהם בעצם לימודיי מדעי ההתנהגות? הבנתי שיש שני מסלולי התמחות, נהול משאבי אנוש או פסיכולוגיה. אם בחרתי ללמוד התמחות בפסיכולוגיה מהם אפשריות התעסוקה לאחר התואר וכנ"ל לגבי ניהול משאבי אנוש? תאמת שרציתי ללמוד עבודה סוציאלית אבל לא קיבלתי ציון מספיק בפסיכומטרי כדי להתקבל, והמקצוע היחיד שנראה לי הוא מדעי ההתנהגות,. הבנתי שאם אני לומדת מדעי ההתנהגות בהתמחות בפסיכולוגיה ישנה אפשרות להתקבל לתואר שני בהסבה ללימודי עבודה סוציאלית קלינית באונ' חיפה, האם זה נכון מה דעתכם על הלימודים במכללת נתניה יש מישהו שלומ שם ומכיר?
שלום כבוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות תוכלי להשתלב בשוק העבודה במגוון תחומים- ניהול משאבי אנוש, גיוס והשמה, הדרכה, פרסום, יחסי ציבור, שיווק ומכירות ,מערכות אכיפת חוק, ועוד תוכלי גם להגיש מועמדות לתארים מתקדמים בתחומים מגוונים כגון: יעוץ ופיתוח ארגוני, לימודי משפחה, פסיכולוגיה, סוציולוגיה, מנע"ס, וכו' לגבי הסבה לעבודה סוציאלית , מכירה בוגרי מדעי ההתנהגות שעשו זאת אך נדרשות השלמות לא מעטות, ממליצה לך לברר באוניברסיטה אילו השלמות נדרשות. בהצלחה
בנבנישתי | 13:30  21/07/11
היי רציתי לדעת האם סיכויי ההשתלבות קשורים בקורסים שיש באותו התואר? אני מתכנן לעשות את התואר בנתניה ואני תוהה אם התחומים בהם אתה יכול להשתלב תלויים במקום בו אתה עושה את אותו התואר.
נטלי | 10:35  22/07/11
היי גמאני מתתכנת ללמוד במכללת נתניה... למה החלטת ללכת דווקא לשם?
סגור