פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
הדס | 12:01  19/07/11
לפי מה שהבנתי התואר של מדעי ההתנהגות באקדמית ת"א יפו הוא בהתאם לדרישות החוגים של תואר שני בפסיכולוגיה באוניברסיטאות בארץ - אז מה זה בעצם אומר - אם אסיים את התואר הנ"ל אני אוכל להתקבל ללימודי פסיכולוגיה קלינית או חברית\ארגונית באוניברסיטאות ללא השלמות ?!? - מקווה שלמישהו יהיה הסבר לכך כי אני יודעת על מצטייני האוניברסיטה העברית בפסיכולוגיה שלא מצליחים להתקבל לתואר שני בפסיכולוגיה ..מקווה שלמישהו יהיה הסבר על כך... תודה מראש
שירי ליברמן | 09:38  21/07/11
שלום הדס, כשמצויין בהתאם לדרישות התואר השני הכוונה שתכנית הלימודים מותאמת לדרישות מבחינת היקף נ"ז/ש"ס, תכני הקורסים, וכו'. אך לא מובטחת קבלה אוטומטית עם סיום התואר. נלקחים גם בחשבון-ממוצע התואר, ציון מבחן מתא"ם, עבודת שדה וכו' מס' המקומות מוגבל ולכן מתקבלים בעלי ההישגים הגבוהים ביותר של כל הקריטריונים לקבלה.
סגור