פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
אני רוצה ללמוד מדעי ההתנהגות ויחד עם זה לעשות התמחות במשאבי אנוש האופציות הן אקדמית ת"א-יפו שאני לא יכול להתקבל לשם בגלל פסיכומטרי לא גבוה. מכללת פרס רחוק מדי ומכללת ר"ג קרובה לי מאוד רק הבעיה שאני יכול ללמוד את התואר וההתמחות ביחד, אבל ההתמחות לא מקנה לי נקודות זכות בתואר (זה לא הולך ביחד) יש לי כמה שאלות, מקווה תוכלו לענות לי עליהם.. 1. אם התואר המדעי ההתנהגות מורכב מקורסי התמחות ששייכים למשאבי אנוש, מה ההבדל בין אם אני עושה רק תואר במדעי ההתנהגות לבין תואר במדעי ההתנהגות + התמחות במשאבי אנוש? 2. קראתי שאחרי תואר ראשון במדעי ההתנהגות יש אפשרות להמשיך לתואר שני במשאבי אנוש. אם זה באמת נכון, האם זה מיותר לקחת בנוסף לתואר במדעי ההתנהגות קורס במשאבי אנוש? תודה רבה
לי יש את אותה דילמה עם מדעי ההתנהגות, כי מצד אחד ממה שאני הבנתי זה כולל בתוכו גם אנתרופולוגיה ומשאבי אנוש. עכשיו, מהחפירה שלי באפשרויות השונות ראיתי שיש בנתניה מסלול של מדעי התנהגות עם מוגבר במשאבי אנוש, השאלה לי היא האם גם במקרים כאלה לומדים גם אנתרופולוגיה על הדרך כחלק מהתואר, ואנתרופולוגיה פחות מעניינת אותי.
לא רוצה להטעות אותך, אבל ממה שאני יודע מדעי ההתנהגות כולל בתוכו פסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה. שלושתם נלמדים כחלק בלתי נפרד מהתואר. משאבי אנוש זה נושא בסוציולוגיה שאפשר ללמוד אותו כקורס נפרד בנוסף לתואר. אשמח לתשובה ממישהו לשאלות ששאלתי תודה רבה..
שלום לירן, מדעי ההתנהגות כוללים לימודי פסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה יש מוסדות לימוד בהם תכנית הלימודים משולבת עם חטיבה במשאבי אנוש המהווה יתרון בהמשך לימודים בתחום ובשוק העבודה. בוגרי תואר ראשון במדעי ההתנהגות משתלבים בשוק העבודה בתחום משאבי אנוש, חלקם ממשיכים לתארים גבוהים בתחומים שונים כגון: מנע"ס, יעוץ ארגוני ועוד. ממליצה לך לבדוק את תכנית הלימודים בכל המוסדות בהם אתה מעוניין ואף לשוחח עם סטו' ובוגרים.מה שיכול לעזור בהחלטה בהצלחה!
סגור