פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
נורית | 10:57  16/01/11
שלום, אני מתעניינת בלימודי מדעי ההתנהגות. רציתי לשמוע קצת על אפשרויות התעסוקה לאחר סיום התואר. האם התואר מעניק תעודה של עובד סוציאלי ? מתי מתקיים היום הפתוח במכללה למינהל ?
קמפוס אחוה | 14:20  16/01/11
שלום, התחום של מדעי ההתנהגות מתחלק לכמה מסלולים, כאשר כל מסלול הוא בדגש על תחום אחר, סוציולוגיה/ פסיכולוגיה עם שילובים של מגוון חטיבות. עם תואר במדעי ההתנהגות לא ניתן לעסוק בעבודה סוציאלית, לשם כך צריך מסלול התמחותי ספציפי בעבודה סוציאלית. אך בהחלט ניתן לעסוק במגוון מקצועות טיפוליים או חברות כ"א והשמה או להמשיך לתואר בייעוץ ארגוני. הכל תלוי לאן השאיפות שלך ובמה את רואה את עצמך מתעסקת. במכללת אחוה קיימים 4 מסלולים במדעי ההתנהגות סוציולוגיה/ אנתרופולוגיה/ וחטיבות: תקשורת, משאבי אנוש, כלכלה ומנהל עסקים. התארים הינם תארים של אוניברסיטת בן גוריון ולכן את הלימודים מסיימים באוניברסיטה עצמה ושם מקבלים את התואר עצמו. למידע נוסף וקביעת פגישת ייעוץ נועה אלמוג- מרכז מידע והרשמה *3622
שירי ליברמן | 14:29  16/01/11
שלום נורית כדי לעסוק כעובדת סוציאלית, עלייך ללמוד תואר בתחום זה עם תואר במדעי ההתנהגות ניתן להשתלב במגוון תחומי תעסוקה כגון: ניהול ומשאבי אנוש , גיוס והשמה, שיווק,פרסום, הדרכה ועוד ישנה אפשרות גם להמשיך בלימודי תואר שני כגון: יעוץ ופיתוח ארגוני, לימודי משפחה, מנע"ס וכו' לגבי שאלתך בנושא יום פתוח- היום הפתוח במסלול האקדמי המכללה למינהל, יתקיים ב-18 בפברואר , את מוזמנת לקבל פרטים נוספים במרכז המידע בטלפון *אקדמי (38245*) בהצלחה
סגור