פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
דורון | 17:42  30/09/10
שלום, אשמח לשמוע קצת רשמים מסטודנטים/ ממי שמכיר את מסלול הפרט בבר אילן. האם הלימודים מעניינים או כבדים?.. איך האוניברסיטה עצמה? המסלול נחמד? יש אנשים איכותיים? האם התואר הזה נחשב איכוי ורציני בשוק או שפחות יוקרתי..? האם הלימודים במכללה למנהל למשל (שעולים פי 3) הם פרקטיים יותר ומצדיקים את שכר הלימוד או שאם מתקבלים לאוניברסיטה עדיף ללכת לשם כי אין שוני גדול? תודה וחג שמח
אני סטודנטית שמתחילה שנה שנייה מדעי ההתנהגות במכללה למינהל, אני לא יודעת להגיד לגבי בר אילן כי אני לא מכירה, אבל לגבי המכללה אני מאוד ממליצה. הלימודים מאוד מעניינים ומגוונים, אני חושבת שבמכללה יש דגש יותר על הפרקטיקה מאשר על התיאוריה, הלימודים ממש מכינים לעבודה עצמה. יש כמה חטיבות שאפשר לבחור ביניהן, אני בחטיבה של ניהול משאבי אנוש. הלימודים נוחים כי הם מתרכזים לשלושה ימים מה שמאשר לי לעבוד בצורה נורמאלית, ממה שאני יודעת הלימודים באוניברסיטה הם מתפרשים על יותר ימים, אין ימים מרוכזים, וזו קצת בעיה לפי דעתי. אם אתה צריך עוד פרטים, אשמח לעזור..
סגור