פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום לכולם, רציתי לשאול אם מישהו במקרה לומד או מכיר או יודע משהו על המכללה - עד כמה היא טובה יחסית..? וכמה באמת עדיף (אם בכלל) תואר ראשון בפסיכולוגיה של אוניברסיטת בן גוריון לדוגמא על פני תואר ראשון של המכללה הזו? תודה רבה מראש..וסופ"ש נעים לכולם(:
שירי ליברמן | 12:54  26/04/09
שלום עדי אני לא נוהגת להמליץ או לדרג מוסדות אקדמיים ממליצה לך להפגש עם סטודנטים ובוגרים מהמוסדות
וכשאתה לא "בפנים" קשה לדעת..ולשאול סטודנטים כל אחד ממליץ על המכללה שלו..אני אנסה למצוא עוד תודה
אירה | 18:54  19/05/09
היי בתור בוגרת האקדמית בתחום אני יכולה להגיד לך שהלימודים הם ברמה גבוהה מאוד, לרוב המרצים הם מקסימים ביותר, ויש אוירה מאוד נעימה, קיבוצית קצת, מה גם שהקמפוס ביפו הולך וגדל - אז אפשר לטעום ב'אוירה' עוד המון סטודנטים מפקולטות שונות. התואר הוא של המכללה עצמה (ולא של אונ' ת"א כמו שהרבה חושבים, יש רק שת"פ אקדמי, שזה אומר שזה אותם המרצים בד"כ). בגלל שאני מכירה גם חברים מבן גוריון במדעי החברה ופסיכולוגיה, אני יכולה להגיד שהלימודים שם הם גם מן הסתם ברמה גבוהה, לא יודעת אם יותר או פחות (כי האקדמית נורא מחמירה כדי לשוות לעצמה מעמד אוניברסטאי). יש שם כל יום בערך מסיבה וגירויים חברתיים שזה מפתה נורא, גיבוש חברתי זה השם השני של המקום, אבל מצד שני יש מעט מקומות עבודה למי שגר שם. זהו בערך... לשיקולך! מקווה שעזרתי :)
עדי | 01:55  21/05/09
קודם כל, תודה רבה רבה על התיחסותך להודעה שלי!! ואני אנסה לנצל את זה לחידוד השאלה שלי.. עכשיו כשאת בוגרת האקדמית בתחום יש בך איזשהן חרטות שעשית את התואר שם ולא באוניברסיטה לצורך הענין? כי אני נורא נורא נורא מתלבטת מה יותר טוב מה נחשב יותר אני תמיד חשבתי שאוניברסיטה עדיפה על מכללה אבל בזמן האחרון אני כבר לא בטוחה וזה טרטור מאוד רציני לגור בבאר שבע עכשיו אני מוכנה לעשות את זה אם זה באמת שווה את זה..את יודעת אם זה שווה את זה?עד כמה ההבדל משמעותי בין תואר של מכללה לתואר של אוניברסיטה?מבחינת מציאת עבודה למשל(כי התקשרתי כבר לברר בנוגע לקבלה לתואר שני והבנתי שאין הבדל אם זה של מכללה או אוניברסיטה)..תודה רבה!!!!!!
סגור