פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
עדי | 02:23  20/03/09
שלום לכולם, רציתי לשאול מהו השילוב המומלץ ביותר מבחינת התרומה לעתיד במציאת עבודה..ובכלל. שילוב של פסיכולוגיה עם : א. סוציולוגיה. ב. סוציולוגיה ואנתרופולוגיה., ג.משאבי אנוש ותקשורת. ד. קרימינולוגיה. אשמח מאוד לשמוע את דעותכם..ואני יודעת שזו שאלה כללית..אבל בכל זאת מי שיודע אשמח מאוד לתגובות תודה מראש!
הילי | 20:59  21/03/09
אם את רוצה לעבוד כמטפלת פסיכולוגית ואת עושה תואר בין תחומי עדיף לך לקחת פסיכולוגיה וסוציולוגיה ולהוסיף עוד משהו.קרימינולוגיה כבר זורק אותך למקום אחר לגמרי איפה את הולכת ללמוד?
באחווה אני מתלבטת לגבי תואר עם תקשורת ומשאבי אנוש..כי אני חושבת שאולי זה יתרום קצת לעתיד אם הענין עם פסיכולוגיה לא יעבוד(מה שיכול מאוד לקרות מן הסתם אז עדיף תמיד להישאר ריאליסטיים) או בכינרת- שילוב עם קרימינולוגיה(שנשמע לי מאוד מאוד מעניין) או סוציולוגיה-שנשמע פחות פרקטי אבל אני לא יודעת..בכל מקרה המטרה שלי פה היא לא להיות עובדת סוציאלית... תודה רבה!
שי | 12:58  22/03/09
למה ללכת לאחווה או לכנרת בגלל שיש לך בגרויות נמוכות? פסיכומטרי נמוך? לא עדיף ללכת לאוניברסיטה אמיתית ולא לחיקויים? העברית? תל אביב? בר אילן? בן גוריון? לא עדיף לקחת עוד שנה לשפר ואז ללמוד 3 שנים כמו שצריך עם מרצים שהם גם חוקרים שעשו דברים משמעותיים בחיים שלהם? במיוחד בתחומים שאת מחפשת...
עדי | 02:07  23/03/09
פשוט הפסיכומטרי הזה הרס לי את החיים ואני לא מוכנה ולא רוצה לעבור אותו שוב.. הבגרויות אצלי זה לא הבעיה זה רק המבחן המזוויע הזה..ניסיתי וזה לא בשבילי הלחץ הזה..וכן זה עצוב שאני הולכת ל"חיקויים" כמו שאתה אומר..תאמין לי שאני מרגישה מספיק חרא בנושא.. אין כמו אוניברסיטה ללא כל ספק..
שירי ליברמן | 09:35  22/03/09
שלום עדי השאלה באיזה תחום את רוצה לעסוק אם בתחומי משאבי אנוש/תקשורת/שיווק וכו' קחי שילוב ג' אם בתחומי שיטור/חקירות/אכיפת חוק קחי שילוב ד' אם בתחומים טיפוליים עם כוונה להמשך לימודים גבוהים בתחום כדאי אולי שילובים א או ב' תבדקי גם מה כתוב על התעודה מבחינת התואר בהצלחה
עדי | 02:08  23/03/09
אני יודעת את הדברים האלה בכללי..אני אלך לייעוץ בנושא.. בכל מקרה תודה רבה לך ולכולם
סגור