פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
היי שירי, אני מעוניינת ללמוד מדעי ההתנהגות בחטיבת משאבי אנוש במכללה למנהל. רציתי לדעת כיצד משתלבים הבוגרים בשוק העבודה לאחר התואר? מהן האופציות לתעסוקה? אני חושבת על התחום של גיוס עובדים לארגון, רכזת כוח אדם וכד'. האם לשוק בתחום זה דרוש גם תואר שני?
שלום שירילי ניתן למצוא עבודה בתחום משאבי אנוש עם תואר ראשון במדעי ההתנהגות, בכדי להתקדם בתחום הזה למשרות בכירות לעיתים נדרש תואר שני. ממליצה לך להתחיל ללמוד ותוך כדי למצוא עבודה בתחום.לגבי השתלבות של בוגרי המסלול האקדמי המכללה למינהל בשוק העבודה-בוגרי המכללה משתלבים היטב בשוק העבודה בתחומי משאבי אנוש ותחומים נוספים ומגוונים,הלימודים יישומיים ומותאמים לדרישות בשטח, בתעשיה, יש רשת NETWORKING , הכוון תעסוקתי המסייע במציאת עבודה , מספק שירותי ייעוץ, כתיבת קו"ח וכו' , כמו כן בוגרי המסלול נהנים מליווי וסיוע גם לאחר סיום הלימודים באמצעות פורום הבוגרים. בהצלחה
שירילי | 20:21  05/02/09
קודם כל תודה על התייחסותך. רציתי לשאול עוד דבר, האם הקורסים שנלקחים במסגרת החטיבה בניהול משאבי אנוש היא באותה הרמה שהקורסים האלה נלמדים במסגרת החוג למנהל עסקים? או שמא הם קצת יותר קלים במסגרת מדעי ההתנהגות?
סגור