פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
גור | 13:39  03/02/09
רציתי לדעת בבקשה מהם נתוני הקבלה ללימודי קרימינולוגיה. יש לי חברה שלומדת את המקצוע בלי פסיכומטרי במכללת אשקלון. האם אין צורך בפסיכומטרי או שהדבר כך רק במכללות?
שירי ליברמן | 10:56  04/02/09
שלום גור לכל מוסד אקדמי יש תנאי קבלה שונים ישנם מוסדות שאינם מחייבים בפסיכומטרי
רמי | 14:27  05/02/09
אהלן! תשמע כמו שאמרו לך זה תלוי במוסד שאתה רוצה ללמוד בו, לכל מקום יש דרישות אחרות... אני מבין לפי ההודעה שלך שבטח לא עשית פסיכומטרי... אני התלבטתי האם לעשות או לא ובסוף הלכתי ללמוד קרימינולוגיה בבית ברל, שם לא צריך פסיכומטרי כי התואר הוא של האוניברסיטה הפתוחה. תשמע התוכנית שם פשוט מעולה כי אתה מרוויח בה מכל הכיוונים, דבר ראשון אתה לא צריך להיגרר עם הקטע של הפסיכומטרי שהינו מעמסה גם כספית וגם נפשית :) בנוסף לכך, למרות שהתואר הוא של האוניברסיטה הפתוחה אתה מרוויח לימודים פרונטאליים כמו בכל מקום אחר, הם מרוכזים ליום מלא פעם בשבוע, 3 וחצי שנים. בגלל שהלימודים הם יום בשבוע אתה יכול לעבוד שזה מעולה!! המגמה בבית ברל מאוד מקצועית ולומדים שם באופן מעמיק את תחום אכיפת החוק תוך כדי קבלת כלים מקצועיים מקצינים בכירים במערכת אכיפת החוק. הייתי ממליץ לך מאוד ללמוד שם.
סגור