פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
נועה | 23:22  03/02/07
שלום בימים אלו אני מבררת את סיכוי קבלתי לאוניברסיאות השונות התחומים שמושכים אותי ריפוי ועיסוק ופסיכולוגיה ממוצע הבגרות שלי הוא 10.2 וציון הפסיכומטרי שלי הוא 584. מבחן הפסיכומטרי היה קשה בשבילי מאוד מכיון שאובחנתי כלקוית למידה ובניגוד למבחני הבגרות שבהם קיבלתי תוספת זמן בפסיכומטרי לא התחשבו בהקלות. התלבטות שלי היא כזאת: האם עדיף לי ללמוד במכללה שם היחס יותר אישי לכל תלמיד וכמו כן תנאי הקבלה נמוכים יותר, או לגשת ללמוד סוציולוגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטה ואחרי התואר הראשון לגשת ללמודי ריפוי בעיסוק/פסיכולוגיה (אם ניתן כמובן..?) כתואר שני מחכה לתשובה תודה :)
מנהלת הפורום | 11:52  04/02/07
שלום נועה ריפוי בעיסוק אם ידוע לי יש רק באוניברסיטאות(חיפה, ת"א והעברית) תבדקי בכל אחת מהן את תנאי הקבלה וכדאי לברר במידה ואת מסיימת תואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה מה מסלול הקבלה לאחר מכן. לגבי לימודי פסיכולוגיה יש גם במכללות טובות ומוכרות שלאחר התואר הראשון את יכולה להגיש מועמדות לתואר שני וזה יכול לקצר לך את הדרך (מבחינת השלמות וכו')
סגור