פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שמי אפרת ואני בוגרת תואר ראשון באוניברסיטת בר אילן. התואר הוא תואר המשלב פסיכולוגיה, סוציולוגיה וקרימינולוגיה (מסלול "פרט" בבר אילן לכל מי שמכיר. רציתי להתייעץ ולשאול, לכל מי שמכיר את המסלול הספציפי ובכלל את תחום מדעי ההתנהגות, האם כדאי לי להמשיך ליעוץ ארגוני (שבאמצעותו ניתן, בין השאר, להכנס ולהתקדם בתחום של משאבי אנוש כבר לעמדה של ניהול) או אולי בכלל לעשות הסבה לתואר ראשון בעבודה סוציאלית שאולי יפתח עבורי אופציות נוספות לטיפול קליני (עבודה סוציאלית קלינית), תרפיות שונות וכו'. שאלתי בקצרה היא: האם להמשיך לתואר שני או לעשות הסבה לתואר ראשון שיפתח בפני יותר דלתות למרות שיאריך את הדרך?
מנהלת הפורום | 13:44  01/02/07
שלום אפרת התחומים שאת מתלבטת בינהם הם שונים אני לא יכולה להמליץ לך מה כדאי לך ללמוד ההחלטה צריכה להיות שלך, תחשבי במה את רוצה לעסוק, מה יעניין אותך יותר, בכל מקרה לגבי עבודה סוציאלית , ממה שידוע לי ומהיכרות עם אנשים בעלי תואר ראשון במדעי ההתנהגות , ניתן ללמוד התחום כתואר שני באוניברסיטה לאחר השלמות כמובן.
אפרת סגל | 12:02  07/02/07
תואר שני ביעוץ אירגוני- היכן לומדים זאת, באילו מוסדות? ומה ניתן לעשות עם התואר הזה הלכה למעשה? היכן ניתן להשתלב?
מנהלת הפורום | 08:37  08/02/07
שלום אפרת 1. היכן לומדים?- אוניברסיטת חיפה – סוציולוגיה ארגונית יישומית,פסיכולוגיה תעסוקתית ארגונית אוניברסיטת בר אילן – סוציולוגיה ארגונית,ניהול והתנהגות ארגונית. אוניברסיטת תל אביב – סוציולוגיה ארגונית,לימודי עבודה,התנהגות ארגונית אוניברסיטת בן גוריון – סוציולוגיה ארגונית האוניברסיטה העברית – התנהגות ארגונית ומינהל משאבי אנוש (מנע"ס),סוציולוגיה ארגונית במסלול האקדמי המכללה למינהל-"ייעוץ ופיתוח ארגוני" 2.ניתן להשתלב בסיום התואר – הנחיית קבוצות, פיתוח/הדרכה, תפקידי ניהול, coaching, ייעוץ ארגוני, אסטרטגיה ארגונית וכו'
אנה | 07:21  28/02/07
האם יש דרך ליצור איתך קשר? (מייל יהיה אופטימלי). התקבלתי ללימודי מסלול פרט בבר אילן ויש לי מס' שאלות... המייל שלי הוא anya.gurevich@gmail.com או שתוכלי להשאיר לי את שלך... תודה רבה
סגור