פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
שלום, כל תחום מדעי ההתנהגות מעניין אותי מאוד. עליי לגשת שוב לבחינה הפסיכומטרית בכדי להעלות את ציוניי- ברמת העיקרון ההעדפה הראשונה שלי הייתה לקלינאות תקשורת אבל בשביל להתקבל צריך ציון מטורף. שאלתי היא כזאת, מה אוכל לשלב לדוגמא בלימודי הפסיכולוגיה לתואר ראשון, כך שזה יהיה אפשרי מבחינת עומס הזמן ופרקטי גם לעתיד? הפחד שלי הוא שתואר זה נחשב לתואר לא פרקטי במיוחד. האם יש טעם לגשת לתואר ראשון בעבודה סוציאלית למרות שאינני מעוניינת לעבוד בענף זה ספציפית? אני מבולבלת מאוד. תודה מראש יעל.
מירב טוליאן | 09:03  11/06/08
שלום יעל פורום זה עוסק במדעי ההתנהגות ולא בפסיכולוגיה / עבודה סוציאלית , על כן אני ממליצה לפנות לפורומים המתאימים . אולם אציין כי לפסיכולוגיה שילובים רבים : משפטים/כלכלה/סוציולוגיה/ניהול וכו' , אני מציעה לך לבדוק במוסדות בהם מלמדים פסיכ' מהם השילובים המומלצים . בהצלחה
זיו | 11:36  11/06/08
היי יעל את התואר הראשון שלי בפסיכולוגיה עשיתי במכללת אחוה (התואר הוא של אוני' בן גוריון) התוכנית היא דו מחלקתית ובנוסף ללימודי הפסיכולגיה נרשמתי גם לימודים בתקשורת + משאבי אנוש האמת שדווקא הקורסים האלה היו יותר מעניינים :-) בכל אופן אני ממשיך עכשיו לתואר שני בפסיכולוגיה תעסוקתית... בהצלחה!
זה נשמע שאת בעניין, אני לומדת במכללה למינהל מדעי ההתנהגות עם חטיבה של ניהול משאבי אנוש. מדעי ההתנהגות משלב את 3 התחומים: פסיכולוגיה, סוציולוגיה, אנתרופולוגיה. אם את להמשיך לפסיכולוגיה קלינית, אז תלמדי תואר ראשון בפסיכו'. ואם את לא ככ בעניין, עדיף לך ללמוד תואר כזה שהוא יותר מגוון ושיש יותר אופציות מה לעשות איתו בעתיד.
זה נכון, אחרי שסימתי התנהגות, החלטתי להמשיך ללמוד טיפול בעזרת בעלי חיים במכללת לוינסקי, שכוללים קבלת תעודה של משרד החינוך ומקומות עבודה כפיים בלי סוף מי שרוצה גם: http://www.levinsky.ac.il/units.asp?cat=660&in=53
סגור