פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
הדרה | 10:31  11/01/07
היי, אני מאוד נמשכת לתחום מדעי ההתנהגות והפסיכולוגיה. אני יודעת שתנאי קבלה מאוד גבוהים לתואר ראשון בפסיכולוגיה. כאשר, אני ידועת שאין זה נחשב יש לצאת לתואר שני. בשאר המוסדות האחרים יש תואר ראשון במדעי ההתנהגות ואחרכ אם אני מעוניינת אפשר לנסות להתקבל לתואר שני בפסיכולוגיה. אבל לא זה העניין. בסיכומו של עניין, אני נרתעת מללמוד משהו שלא יתן לי דבר שלשמו אני לומדת מדעי ההתנהגות, וכדי להתעסק באמת במה שאני רוצה עליי לצאת לתואר שני. אני לא רוצה ללמוד עכשיו כדי בעצם לגשת ללימודי המשך. תואר שני בשבילי זה רק התרון. מה עליי לעשות, או להבין על תואר ראשון במדעי ההתנהגות בעצם..? בעיקרון תחום הטיפול בעיקר עם ילדים מעניין אותי ממש פסיכותרפיה תודה
מנהלת הפורום | 14:49  11/01/07
הדרה שלום אם הבנתי נכון את מעוניינת לעסוק בעתיד בתחום טיפולי. יש תחומים טיפוליים כגון פסיכולוגיה שאכן נדרש תואר שני כדי לעסוק בהם. יש תחומים טיפוליים כגון תרפיה (בתנועה, אמנות, דרמה וכו)שיכול להספיק תואר ראשון+לימודי תעודה/התמחות בתחום. יש גם תחומים כמו ריפוי בעיסוק בהתמחות התפתחות הילד ואז מספיק התואר הראשון.
סגור