פורום מדעי ההתנהגות

בהנהלת: שלומי לוי  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מדעי ההתנהגות לתואר ראשון תוכלו לקבל מידע מקיף על היכן לומדים?, מהם תנאי הקבלה?, תקופות רישום, משך זמן הלימודים, סוגי התמחויות, השתלבות בשוק ועוד מידע אינפורמטיבי .
 
שלומי לוי

שמי שלומי לוי אני יועץ הכוונה אקדמית במסלול האקדמי המכללה למינהל. בוגר תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה.

 
מיטל | 13:13  15/01/08
אני עשיתי את המתאם כבר פעמיים והאמת היא שאין לי כבר כח לעשות שוב ומה שרציתי לדעת אם תוכלו לענות לי כל מי שרק יכול לענות מה החלופות שקרובות עד כמה שאפשר לפסיכולוגיה. אני יודעת שיש תפקיד של יועצת חינוכית, עובדת סוציאלית,תואר שני בטיפולי משפחה אצלכם ומה עוד ?במה אני יכולה לעבוד אחר כך שאוכל לעזור לאנשים ובכלל לעבוד עם אנשים בקטע של עצות,טיפים, ייעוץ,ועד כמה שיותר קרוב לטיפול באנשים בקטע של עזרה בחייהם בכל התחומים. קוגנטיבים,חברתיים וכל תחום אפשרי. אני אשמח אם אוכל לדעת /לקבל את כל האופציות המרביות. מצטערת על אורך דברי ואשמח לקבל מענה. תודה ושבוע מעולה!!!
מירב טוליאן | 11:15  17/01/08
שלום מיטל לאחר תואר שני בלימודי משפחה תוכלי להשתלב במגוון תפקידי רווחה, בעמותות מלכ"ר, שיקום אסירים, ייעוץ למשפחות בבתי אבות, טיפול בתחומים של הגירה ועלייה, ריכוז פרויקטים חברתיים, הנחיית הורים , סדנאות . וכמובן בנוסף לרכוש אחרי התואר השני הכשרות נוספות בתחומי טיפול על בסיס קורסים מקצועיים ולהתפתח גם פרקטית. בנוסף אני משאירה לחברי הפורום לענות לך בהצלחה
סגור